
Вивіски
Вивіска – одна з найпоширеніших (якщо не найпоширеніша) різновидів зовнішньої реклами, і, якщо театр починається з вішалки, то будь-який архітектурний об’єкт комерційного призначення починається саме з вивіски. Внаслідок цього негласного закону успіху, вивіска геть позбавлена «неважливих деталей». Абсолютно все: від дизайну до змісту, від матеріалів до способу кріплення – абсолютно все має свою вагу.
Виготовлення вивіски покроково
Перший крок у виробництві будь-якого носія зовнішньої реклами, і вивіска не є винятком, це створення макета майбутнього «двигуна торгівлі». Особливу увагу на цій стадії виготовлення варто звернути на бажаний розмір і геометричну форму вивіски, адже саме від них залежатиме візуальна ефективність рекламного носія. Другий крок – розробка технічного завдання: використовувані матеріали, наявність або відсутність підсвічування, ступінь атмосферної і антивандальної стійкості. Все це вимагає високої кваліфікації, терпіння і копіткої праці майстрів-виробників. Після того, як технічне завдання створено, погоджено із замовником і затверджено, приходить пора третього кроку – безпосереднє виготовлення вивіски – це єдиний етап виготовлення, під час якого вся відповідальність за об’єкт лежить на виробнику зовнішньої реклами. Але відразу за ним, йде найважливіший для будь-якого замовника крок – прийом об’єкта. Для усвідомлення важливості цього кроку слід пам’ятати, що навіть найменший дефект може стати причиною багатьох проблем, не кажучи вже про банальну втрату грошей. Фінальним акордом у виготовленні вивіски є її безпосередній монтаж на місце постійної дислокації.
Корисні поради
Перш за все, орієнтуйтеся на технічні та технологічні особливості будівлі, на якому повинна красуватися вивіска. Якщо не володієте питанням – зверніться до фахівців; цілком може бути, що виставлений у дверей штендер виявиться ефективнішим вивіски. Як правило, знайдений Вами виробник із задоволенням виготовить і штендери на замовлення.
Якщо прийняли рішення про виготовлення вивіски, то виробництво і монтаж вивіски краще довірити професіоналам – зекономлені а цю ж хвилину засоби, як правило, звертаються великими і непередбаченими витратами.
Що стосується дизайну, шрифту і «креативної складової» змісту рекламного носія – керуйтеся, насамперед, власним сприйняттям; маститі, модні і дорогі дизайнери теж можуть помилятися, адже кінцевий споживач їхнього продукту, перш за все, буде судити про Вас, а не про них.