
Дахові установки
Спеціально для особливих клієнтів, чиї успіхи і непорушність взагалі не повинні викликати жодних сумнівів, існує цілий клас об’єктів зовнішньої реклами – дахові установки. З обивательського боку ситуація виглядає приблизно так: чим вище будівля, на даху якого розташована рекламна надбудова і чим більше відстань видимості – тим надійніше рекламодавець.
Фактично виготовлення дахових установок, являє собою певний симбіоз маркетингового і архітектурної майстерності. Немає нічого простішого, ніж замовити за великі гроші великі об’ємні букви і за ще більші гроші домовитися про їх монтажі на даху будівлі. Століття нинішнє диктує дещо інші правила і вимоги до даного виду зовнішньої реклами.
У сучасному світі, досить вимогливому до всякого роду дрібниць, даний вид популяризації власної компанії серед потенційних клієнтів має цілий ряд на перший погляд дрібних, але дуже важливих дрібниць. Сучасний споживач дуже примхливий, і щоб заслужити його увагу реклама подібного роду повинна відповідати не тільки самому статусу компанії, але і повинна гармонійно вписуватися в загальний архітектурний ансамбль району або навіть міста.
Сучасна дахова установка, яка розрахована на високу конверсію в процесі від замовлення до кінцевого монтажу повинна пройти цілий ряд узгоджувальних процедур. Саме тому, як це не дивно, вплив замовника (якщо він дійсно хоче отримати високий рівень конверсії, а не просто розбазарити бюджет) тут має бути мінімальним, за винятком тих рідкісних випадків, коли замовник сам має багатий досвід в роботі з прихованою рекламою на об’єктах стаціонарної архітектури. Значення має все:
– розмір повинен бути досить великим, щоб бути видимим і впізнаваним здалеку, але досить малим, щоб не створювалося враження «понтів» від будівництва будівлі заради напису.
– колір повинен бути досить пізнаваний (в рамках корпоративної естетики), але не повинен дисонувати з прилеглими будівлями.
– взагалі окремою статтею ефективності дахових установок є привернення уваги в світлий час доби. Чи не правда, цілком розумні аргументи, щоб покластися на справжніх професіоналів і покласти всю відповідальність за ефективність реклами на її виробника.